Lukujärjestys

Maanantai

17:00 - 18:00 Tanssillinen voimistelu 1-6 -luokkalaiset
19:15 - 20:15 Sähly 6-9 -luokkalaiset

Tiistai

16:45 - 17:30 Palloilu 1-3 -luokkalaiset
17:30 - 18:10 Muksujumppa 3-4 -vuotiaat
18:15 - 19:00 Tenavajumppa 5-6 -vuotiaat
19:00 - 20:30 Miesten sähly I

Keskiviikko

19:30 - 20:30 Naisten sähly

Torstai

18:30 - 19:15 Sähly 3-6 -luokkalaiset
19:15 - 20:15 Koko kehon kondistreeni
20:15 - 21:00 Kehonhuolto

Sunnuntai

18:00 - 19:00 Lihaskunto
19:00 - 20:00 Lentopallo
20:00 - 21:30 Miesten sähly II


Tuntikuvaukset

Tanssillinen voimistelu 1-6 -luokkalaiset: Tanssia ja voimistelua alakouluikäisille. Tehdään pieniä tanssisarjoja, joissa tulee esille tanssin perustekniikoita.
Ohjaaja(t): Eedla Westerholm

Sähly 6-9 -luokkalaiset: Pelailua, pallon hallintaa ja lajitekniikkaa. Tarvittava varustus: sisäpelikengät, sählymaila, suojalasit (pakolliset), vesipullo, liikuntaan sopiva vaatetus ja reipas urheilumieli.
Ohjaaja(t): Lasse /Emil Luokkala

Palloilu 1-3 -luokkalaiset: Erilaisia palloilulajeja, pelailua, pallon hallintaa ja lajitekniikkaa.
Ohjaaja(t): Eetu Rytkönen ja Emil Luokkala

Muksujumppa 3-4 -vuotiaat: 3-4 vuotiaiden oma jumppa, jossa harjoitellaan liikunnan taitoja hauskasti ja luovasti leikkiä unohtamatta!
Ohjaaja(t): Sofia Lipponen ja Mette Nygård

Tenavajumppa 5-6 -vuotiaat: 5-6 vuotiaiden monipuolisessa jumpassa harjoitellaan liikunnan osa-alueita iloisesti yhdessä tehden!
Ohjaaja(t): Sofia Lipponen ja Mette Nygård

Miesten sähly I: Hiki irti sählyllä!
Ohjaaja(t): Ville Matikka/Mika Eskelinen,

Naisten sähly: Hiki irti sählyllä!
Ohjaaja(t): Seija Rask

Sähly 3-6 -luokkalaiset: Pelailua, pallon hallintaa ja lajitekniikkaa. Tarvittava varustus: sisäpelikengät, salibandymaila, suojalasit (pakolliset), vesipullo, liikuntaan sopiva vaatetus ja reipas urheilumieli.
Ohjaaja(t): Jose Lipponen

Koko kehon kondistreeni: Aloittelevista edistyneille kuntoilijoille sopiva. Harjoitukset sisältävät kehonpainolla ja lisäpainoilla tehtäviä harjoitteita, joissa tavoitteena on vahvistaa monipuolisesti lihaskuntoa. Harjoituksia tehdään yksin, parin kanssa ja ryhmässä, kelloa ja omaa kuntoa vastaan. Välineinä käytetään käsipainoja, kahvakuulia, kuntopalloja. Treenien tarkoituksena on haastaa aerobista ja anaerobista kuntoa, sekä koordinaatiota ja kehonhallintaa.
Ohjaaja(t): Aleksi Vanninen

Kehonhuolto: Kehonhuoltoa ja liikkuvuusharjoitteita. Harjoitellaan omatoimista kehonhuoltoa ja -hallintaa yksinkertaisia apuvälineitä, kuten palloja ja putkirullia käyttäen.
Ohjaaja(t): Aleksi Vanninen

Lihaskunto: Tunnilla harjoitetaan monipuolisten liikkeiden avulla aerobista kuntoa sekä lihasvoimaa ja kestävyyttä. Lopussa palauttavat venyttelyt.
Ohjaaja(t): Annasofia Holopainen ja Mervi Kettunen

Lentopallo: Aikuisille ja nuorille.
Ohjaaja(t): Mika Eskelinen

Miesten sähly II: Hiki irti sählyllä!
Ohjaaja(t): Ville Matikka/Mika Eskelinen