Lukujärjestys

Maanantai

17:00 - 18:00 Tanssia ja voimistelua 1.- 6. - luokkalaiset
19:30 - 21:00 Sähly miehet I

Tiistai

17:00 - 17:40 Muksujumppa 3-4 vuotiaat
17:45 - 18:30 Tenavajumppa 5-6 vuotiaat
18:30 - 19:30 Koko kehon kuntotreeni
19:30 - 20:15 Kehonhuolto

Keskiviikko

17:30 - 18:30 Liikuntapelikerho 1.-6. -luokkalaiset

Perjantai

19:30 - 21:00 Sähly naiset

Lauantai

14:00 - 15:00 Voimajooga

Sunnuntai

18:00 - 19:00 Lihaskunto
19:00 - 20:30 Lentopallo


Tuntikuvaukset

Tanssia ja voimistelua 1.- 6. - luokkalaiset: Tunnilla harjoitellaan voimistelun perusliikkeitä ja kokeillaan akrobatiaa sekä tehdään tanssisarjoja erilaisilla koreografioilla.
Ohjaaja(t): Nella Pekkarinen

Sähly miehet I: Hiki irti sählyllä!
Ohjaaja(t): Ville Matikka/Sakari Kauvosaari

Muksujumppa 3-4 vuotiaat: 3-4-vuotiaiden jumppa, jossa harjoitellaan liikunnan taitoja hauskasti ja luovasti leikkiä unohtamatta.
Ohjaaja(t): Hertta Heikkinen ja Nella Pekkarinen

Tenavajumppa 5-6 vuotiaat: 5-6-vuotiaiden jumpassa harjoitellaan liikunnan osa-alueita iloisesti yhdessä tehden.
Ohjaaja(t): Hertta Heikkinen ja Nella Pekkarinen

Koko kehon kuntotreeni: Aloittelevista edistyneille kuntoilijoille sopiva. Harjoitukset sisältävät kehonpainolla ja lisäpainoilla tehtäviä harjoitteita, joissa tavoitteena on vahvistaa monipuolisesti lihaskuntoa.
Ohjaaja(t): Riku Viitanen

Kehonhuolto: Kehonhuoltoa ja liikkuvuusharjoitteita. Harjoitellaan omatoimista kehonhuoltoa ja -hallintaa yksinkertaisia apuvälineitä, kuten palloja ja putkirullia käyttäen.
Ohjaaja(t): Riku Viitanen

Liikuntapelikerho 1.-6. -luokkalaiset: Monipuolista leikkimielistä pelailua yhdessä hauskaa pitäen.
Ohjaaja(t): Henna Joenperä

Sähly naiset: Hiki irti sählyllä!
Ohjaaja(t): Kirsti Partanen

Voimajooga: Tunnilla käydään läpi kehon isoja lihaksia joogasta tuttujen dynaamisten ja avaavien asanoiden avulla. Tavoitteena parantaa lihaskuntoa, löytää parempi kehoyhteys ja kohentaa mielialaa. Tunti sopii sekä aloitteleville että joogaan jo aiemmin tutustuneille.
Ohjaaja(t): Mari Räsänen

Lihaskunto: Tunnilla harjoitetaan monipuolisten liikkeiden avulla aerobista kuntoa sekä lihasvoimaa ja kestävyyttä. Lopussa venyttelyt.
Ohjaaja(t): Annasofia Holopainen

Lentopallo: Aikuisille ja nuorille.
Ohjaaja(t): Sami Harju